Пятихатки. Харьков. Форум.

Наш город, наш район, наш форум!
Текущее время: 18 сен 2019, 03:58

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 14 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 08 июн 2019, 12:10 
Не в сети

Зарегистрирован: 27 мар 2019, 06:51
Сообщения: 16
Пол: Парень
Центри міст, особливо -- великих міст, особливо -- історичні центри мають бути перетворені на суцільні пішохідні зони! (в якості прототипу може слугувати Львівська площа Ринок) Дозволеними видами транс'порту залишаються трамваї та гужевий (без вершників та велосипедистів). Виключе͡ння допускаються для екс'тренних служб ("мер запізнюється на роботу" екс'тренним випадком не є)))))).

Це дозволить перетворити центри міст з центрів запиленості та заґазованості (очевидно, що більшість Вкраинських міст просто не були розраховані на авто-транс'порт) на ре'креаційні зони та оздоровить траффик (не будуть всі ломитися в центр).

https://petition.president.gov.ua/petition/59900


PS

див. ткж тему тут: http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=12&t=458173


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 июн 2019, 10:14 
Не в сети

Зарегистрирован: 27 мар 2019, 06:51
Сообщения: 16
Пол: Парень
Які можуть бути контр-арґументи:

- пересува͡ння в ін'валидних візочках
- пересува͡ння тих кому ходити важко
- обмежуються права велосипедистів
- обмежуються права автомобилистів
- обмежуються права вершників
- трамваї шумлять
- 'забугром' "скрізь велосипедисти"


Давайте подивимося на те що ми маємо зараз:

- громадський транс'порт до кожного під'їзду не їздить.
- приватними автами користуються (як-що брати з хорошим запасом) не більше 10%, а реально, я гадаю, -- близько 5% причому, як ми бачимо, -- це вже є межа.
- велосипедистів ще менше ніж автомобилистів
- вершників ще менше ніж велосипедистів

Себто маємо приблизно те ж саме тільки без автомобилистів котрі вважають що дороги в місті призначені виключно для них а тако ж тротуари та ґазони і є по суті привілейованю меншістю ("не лохи"(тм)), бо міста перекроюються самі під них попри те що дороги в місті -- передусім для громадського трас'порту; та без велосипедистів котрі на авто'мобілі ще зважать, бо їх й пере'їхати можуть, а от на пішоходів, як вони "вважають", зважати не треба, але це не так: там де нема знаку вело'доріжки, в пішоходів -- пріоритет; а вершники претензій не мають!

Щодо шуму viд трамваїв: По-перше знике весь йнший шум (а над містом безперервний гул стоїть(не viд трамваїв) -- ми просто цього вже не помічаємо!) по-друге як-що трамваї нормально робити, то шум viд них не є критичним по-третє вони можуть їздити під землею або в напівтунелі типу жолоба (як міська електричка в Копенгаґені).

<<'забугром' "скрізь велосипедисти">>: Зразковим велосипедним містом є Копегаґен, я там прожив у підсумку місяць: https://prognadzvy4ajn.livejournal.com/92873.html . Навіть термин такий є -- copenhagenisation! Велосипеди реально скрізь а присутність авто'мобилів обмежена(я гадаю, авто'мобилисти мають вже збиратися на прайд-паради чи щось таке)))))) В Амстердамі(був на екс'курсії) вони теж скрізь, але вони там "вважають", що всі їх мають сахатися: можуть прямо крізь натовп доволі швидко їхати, бо ніхто, мовляв, з гімном зв'язуватися не буде. Там ще вважається "нормальним" красти велосипеди а старі кидати в канал%%%%% В Парижі(був два рази) якось непомітно, в Стамбулі взагалі нема, причому тамтешні махаллі(mahaĺĺe) -- практично такі пішохідні зони як я й описав без кінця-краю до того ж! В Німе͡ччині(жив у Дортмунді та Дуісбургу, про'їхав авто-стопом із Заходу до Сходу) велосипедисти є, набагато менше ніж у Копенгаґені, але в центрі основний траспорт -- як-раз трамвай, ще є автобуси, й я там не бачив щоби хтось ганяв на велосипедах по пішохідній зоні як у нас вони по Лісопарку ганяють!


Підсумовуючи

- нема якихось параметрів які б для когось погіршилися(ах та: порушується "право" авто'мобилистів стояти в пробках та отруювати повітря :megalol: )
- є очевидні плюси, бо центр міста або стане зеленою пішохідною зоною або стане клоакою вже остаточно
- інфра'структури для людей з обмеженими можливостями в нас практично нема, в Західній Европі вона дійсно є: електричні ін'валидні візочки на вулицях зутрічаються реґулярно, але запропонована ідея ніяк не суперечить її розвитку: це просто не є темою Петиції!!!
- велосипедистів необхідно обмежити(або привезти сюди німецьких))))))


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 июн 2019, 11:53 
Не в сети

Зарегистрирован: 23 сен 2009, 14:39
Сообщения: 82
Пол: Парень
Я не проти пішохідної зони в центрі Харкова, АЛЕ центр Харкова, а саме вулиця Сумська - це одна з основних магістралей міста і якщо зробити її пішохідною це створить величезну кількість заторів; зауважте - не тільки для автомобілістів, а для громадського транспорту і спецтранспорту також, тобто, як наслідок, для всіх.

У випадку Харкова потрібно розробляти схеми об'їзду потенційної пішохідної зони, можливо зробити на частині вулиць однобічний рух, причому це має бути зроблено ДО того, як впроваджувати пішохідну зону.

P.S. У згаданому на початку Львові, як на мене, якраз є проблема заторів (спробуйте поїхати громадським транспортом за маршрутом, що проходить повз центр міста). Гірше хіба що в Одесі :-)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 июн 2019, 16:32 
Не в сети

Зарегистрирован: 27 мар 2019, 06:51
Сообщения: 16
Пол: Парень
Зараз заторів нема, а як-що зробити пішохідну зону -- будуть? :megalol:

Дантесівська(бувш. Німецька, пропоную називати її так, бо лузери нам непотрібні. або Піцерійна) наприклад -- взагалі напрошується: після того як звідти прибрали трамвай я 1(один!) лише раз там взагалі якимось транс'портом їздив -- зі швидкістю пішохода, себто всі ре'конструкції які ми бачили зводилися до зня͡ття травмайних колій та вирубки дерев і до зменше͡ння заторів не призводили.

Я тут вже впринципі писав, що наприклад забудова між Дантесівською та Сумською -- вже готова пішохідна зона, ніяких маґистралей там нема.

Спец. транс'порт особливо зазначений, бо зараз є реальна проблема "швидкій" наприклад по пробках до'їхати.

З громадським транс'портом проблем нема, просто на означеній території єдиним громадським транс'портом буде трамвай та гужевий. 296й той самий viд площі Кон'ституції вже не їздить -- ЩО нам втрачати))))) Є маршрути(як-от 119й) котрі йдуть через площу Кон'ституції, доведеться їм їхати в обїзд. Гадаю, як-що обмежити кількість легковиків взагалі(елементарно: паркуватися можна виключно на виділених парковках, узбі͡ччя доріг парковками бути не можуть) з обїздами проблем не буде.

Львів -- показовий випадок того що така кількість авто-транс'порту в місто що просто не було на це розраховано не вписується. А затори створюють як-раз приватні легковики!


Последний раз редактировалось smertj_weganam 10 июн 2019, 16:58, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 июн 2019, 16:42 
Не в сети

Зарегистрирован: 27 мар 2019, 06:51
Сообщения: 16
Пол: Парень
Я всежтаки наполягаю, що пішохідна зона в центрі міста траффик лише оздоровить, бо зараз виходить так що ґео'метрично коротший шлях -- крізь центр, але, ясна річь, коли туди їдуть всі, це вже не так однозначно. От Мангаттан має практично таке планува͡ння(з точки зору траффика) як тут запропонував: в центрі немаленький такий Центральний Парк!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 июн 2019, 16:52 
Не в сети

Зарегистрирован: 27 мар 2019, 06:51
Сообщения: 16
Пол: Парень
В Одессі був два рази, зупинявся як-раз в історичному центрі. Я б не сказав, що там гірше ніж у Львові, бо місто рівне й сплановане одразу кварталами з доволі широкими вулицями між ними. Зновужтаки: ніяка ширина вулиць не дозволяє всім мешканцям міста користуватися приватними автами! Для цього треба розвивати сільську місцевість та передмістя.

О!: В нас навіть був пре'цедент: під час подій навколо ХОГА центр міста перекривали і ходити там було легко та при'ємно.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 июн 2019, 18:16 
Не в сети

Зарегистрирован: 27 мар 2019, 06:51
Сообщения: 16
Пол: Парень
Щодо Обмеже͡ння Кількості Легковиків Шляхом Заборони Їм Паркуватися де Заманеться.

Пропоную за злісне неодноразове поруше͡ння режиму паркува͡ння забороняти наближатися до великих міст узагалі! А за злісне неодноразове поруше͡ння вже цієї заборони -- позбавляти прав пожи͡ттєво.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: PS
СообщениеДобавлено: 10 июн 2019, 18:51 
Не в сети

Зарегистрирован: 27 мар 2019, 06:51
Сообщения: 16
Пол: Парень
Себто, цирк з евакуаторами, як показує практика, не працює. Тим більше, що в авті можуть залишатися діти. Але неправильне запарковане авто можна з'фото'ґрафувати та скласти протокол самостійно в електронному вигляді. Тоді, коли таке авто ловлять вже поліцейські всі такі електронні протоколи підіімаються та зараховуються, як обтяжуючі обставини!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 11 июн 2019, 07:57 
Не в сети

Зарегистрирован: 27 мар 2019, 06:51
Сообщения: 16
Пол: Парень
Sarge писал(а):
Я не проти пішохідної зони в центрі Харкова, АЛЕ центр Харкова, а саме вулиця Сумська - це одна з основних магістралей міста і якщо зробити її пішохідною це створить величезну кількість заторів; зауважте - не тільки для автомобілістів, а для громадського транспорту і спецтранспорту також, тобто, як наслідок, для всіх.

У випадку Харкова потрібно розробляти схеми об'їзду потенційної пішохідної зони, можливо зробити на частині вулиць однобічний рух, причому це має бути зроблено ДО того, як впроваджувати пішохідну зону.

P.S. У згаданому на початку Львові, як на мене, якраз є проблема заторів (спробуйте поїхати громадським транспортом за маршрутом, що проходить повз центр міста). Гірше хіба що в Одесі :-)

Так, ясна річь, Петиція описує лише базову ідею, котра потребує деталізації для кожного міста й обїзд тут -- не наіскладніше. Головне, що це є a) необхідним b) можливим


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 11 июн 2019, 10:32 
Не в сети

Зарегистрирован: 23 сен 2009, 14:39
Сообщения: 82
Пол: Парень
smertj_weganam писал(а):
Петиція описує лише базову ідею, котра потребує деталізації для кожного міста
Я не перший рік в цій країні і в цьому місті живу і знаю як тут все робиться, тому я наполягаю, що спочатку мають бути схеми об'їзду, а вже потім впровадження пішохідних зон. Інакше по-людськи зроблено не буде ;-)

І ще додам:
smertj_weganam писал(а):
Зараз заторів нема, а як-що зробити пішохідну зону -- будуть? :megalol:
Зараз в Харкові заторів майже нема (як для настільки великого міста - взагалі нема). З'являються затори з двох причин:
1) неправильно/в забороненому місці припарковані автівки, причому часто за наявності вільних місць, але не безкоштовних; я, в принципі, підтримую ідею не пускати в центр порушників правил паркування, але не уявляю як це на практиці реалізувати.
2) непродумані розв'язки - це треба просто виправляти, наприклад додавати світлофори де потрібно, як це нещодавно біля площі Поезії зробили.
3) я саме згадую періодичні перекриття центру міста, коли ходити там дійсно чудово, але дістатись туди просто неможливо через затори, бо кількість автівок фактично та сама, а подітись їм фактично нікуди, бо один з головних проїздів перекрили; ще гірший досвід - перекриття Сумської під час ремонту на Клочківській позаминулого року...
Тому так - якщо зробити пішохідну зону, заторів стане більше :-)

P.S. З іншого боку у нас вже є фактично пішохідна зона в центрі - це парк Шевченка ;-)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 14 ]  На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Перейти:  
cron
Powered by phpBB ® Forum Software © phpBB Group